VISITOR COUNTER

Saturday, May 12, 2012

MISI KEMANUSIAAN POS BELATIM, GUA MUSANG

INFO DARI 9W2TU Abdul Hamid Sulaiman

Saya dan beberapa rakan 4 Wheeler akan ke Pos Balar dan Pos Belatim, Gua Musang pada hujung bulan ini untuk misi kemanusian.
Tujuan misi ini adalah untuk meagihkan makanan kering kepada lebih kurang 200 keluarga di kedua2 Pos tersebut.
Barang2 yang akan di agihkan kepada setiap keluarga adalah seperti berikut.

1. Gula pasir 2 kg
2. Tepong Gandum 1 kg
3. Minyak Masak 1 kg
4. Susu Pekat 4 tin
5. Teh 1 Pkt

Barang2 tersebut di anggar lebih kurang RM18.00 sekeluarga.

Dengan ini saya bermohon kepada kekawang sekira sudi menderma dari segi barang makanan atau wang tunai.

Segala derma hendaklah sampai kepada saya selewat2nya pada 20.5.12. Barang2 tersebut bolihlah dihantar kepada saya di Residence Hotel @ UNITEN, Bangi.

Kami juga memerlukan beberapa 4WD untuk membawa barang2 makanan ke Pos2 tersebut.

Dengan ini saya juga memohon rakan2 4 Wheeler untuk memberi sokongan ke atas program ini. Bak kata orang BEROFFROAD SAMBIL BERAMAL.

PROGRAM TENTATIF

31.5.12

9.00 pm Bertolak ke Gua Musang

03.6.12 Bertolak Balik ke Kuala Lumpur dari Pos Belatim

Sila hubungi saya jika ada sebarang pertayaan.

Wasalam

Pak Mid de 9W2TU
aka YELLOWCRUISER.

019 7705544

No comments:

Post a Comment